پاسخ به پرسشهای متداول
با سلام خدمت شما دوستان و همراهان مجموعه یوروپ استوک
پاسخ به پرسشهای متداول
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
جواب : وارد سایت یوروپ استوک شوید. روی گزینه سفارشهای من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
جواب : شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش
یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای
مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
هزینه ی ارسال در یوروپ استوک چگونه محاسبه میشود؟
جواب : هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.
چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
جواب : شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
شرایط گارانتی یوروپ استوک
جواب : امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا یوروپ استوک مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02155970087اقدام نمائید.